MANİSA SOMA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÖĞRENCİLERİMİZDEN 15 TEMMUZ DUYARLILIĞI

İLÇEMİZ LİNYİT ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİ 15 TEMMUZU UNUTTURMAMAK ADINA YAPTIKLARI TÜRK BAYRAĞI ŞEKLİNDEKİ MASA SAATİNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZE HEDİYE ETTİLER.
ÖĞRENCİLERİMİZDEN 15 TEMMUZ DUYARLILIĞI

SOMA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİ " 15 TEMMUZ HAİN DARBE TEŞEBBÜSÜNÜN KENDİLERİNİ ÇOK ETKİLEDİKLERİNİ,BU NEDENLE 15 TEMMUZU UNUTMAMAK VE UNUTTURMAMAK ADINA TÜRK BAYRAĞI ŞEKLİNDEKİ BU ANLAMLI SAATİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZE HEDİYE ETMEYİ UYGUN GÖRDÜKLERİNİ SÖYLEDİLER.

OKUL MÜDÜRÜ HÜSEYİN MUTLU BAŞKANLIĞINDA ,ÖĞRETMENLER İLE BERABER BU ANLAMLI SAATİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MUSTAFA DİKİCİ´YE MAKAMINDA TAKDİM ETTİLER.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MUSTAFA DİKİCİ "ÖĞRENCİLERİMİZİN 15 TEMMUZLA İLGİLİ BU ANLAMLI DUYARLILIĞININ ÇOK DEĞERLİ OLDUĞUNU , BU DUYARLILIKTAN DOLAYI OKUL YÖNETİMİNE VE ÖĞRENCİLERE TEŞEKKÜR ETTİ. 15 TEMMUZ İLE İLGİLİ  DUYARLILIĞIN YAŞATILMASININ ÇOK ANLAMLI VE ÖNEMLİ OLDUĞUNU , 15 TEMMUZUN ASLA UNUTULMAMASI VE UNUTTURULMAMASI GEREKTİĞİNİ İFADE ETTİ.

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ "15 TEMMUZ GECESİ HAİN FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN ALÇAK DARBE GİRİŞİMİNİ ,CUMHURBAŞKANIMIZIN LİDERLİĞİNDE SOKAĞA DÖKÜLEN ASİL VE İNANÇLI MİLLETİMİZ CANINI ORTAYA KOYARAK ÖNLEDİĞİNİ, BU UĞURDA 248 VATAN EVLADININ ŞEHİT VE BİNLERCESİNİN DE  GAZİ OLDUĞUNU İFADE EDEREK,ŞEHİTLERİMİZE ALLAH´TAN RAHMET,KAHRAMAN GAZİLERİMİZE İSE MİNNETTAR OLDUĞUMUZU" SÖYLEDİ.

" BU VATAN ÜZERİNDE HAİN EMELLERİ OLAN HERKESE KARŞI , 15 TEMMUZ MİLLİ BİRLİK VE BARABERLİK RUHUYLA BİRLİKTE MÜCADELE EDİLECEĞİNİ, GENÇ NESLİMİZİN BU DUYARLILIĞA SAHİP OLMASININ ÇOK ÖNEMLİ OLDUĞUNU VURGULADI.BU NEDENLE TÜM OKUL VE KURUMLARIMIZDA 15 TEMMUZ RUHUNU YAŞATMAK İÇİN SÜREKLİ FAALİYETLER YAPIYORUZ." DEDİ.

15 TEMMUZU UNUTMA!  UNUTTURMA !

07-06-201707-06-2017



 

Atatürk Cad. No75, 45540 Soma/Manisa Soma Öğretmenevi Yanı - 0236 613 20 14 ve 0 236 613 62 22

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.